Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΩΑΔΙΤΗΣ : ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Ι

΄Ερχομαι από το πουθενά .
Τραβώ για το πουθενά .
΄Οσοι έρχονται από το πουθενά
Δεν είναι γελαστοί
είναι φοβισμένοι .
Τα μερόνυχτα μεγάλα χασματικά κενά .
Θέλω να φωνάξω , μα είμαι πνιγμένος .
΄Ενα παράδοξο βάρος
μου σφίγγει την αναπνοή .
Ζητώ ένα ψίχουλο βοήθειας .
΄Ενα νόημα ζεστό κι απάνεμο .


ΙΙ


Μου κόλλησαν έναν αριθμό
αντί για όνομα .
΄Εκλεισαν την καρδιά μου
σ' ένα συρματόπλεγμα .
Παγίδεψαν την ελπίδα μου
σαν πουλί σε ξόβεργα
Και μ' ονόμασαν στρατιώτη ...

ΙΙΙ

Οι κάνες των όπλων χάσκουν
σαν αδηφάγες τρύπες .
Μια διέξοδος κλείνεται
Με συρματόπλεγμα .
Δακτυλικά αποτυπώματα από αίμα .
Δεν υπάρχουν άγγελοι .
Δεν υπάρχουν εχθροί και φίλοι .
Νικητές και νικημένοι .
Η σιγή είν ' ο μόνος άρχοντας .
Κόσμος που κατοικείται από τάφους .


Εξορία

Οι ουλές στο πρόσωπο
                                                 είναι το τέλος της επαφής

αποκρουστικά σκιάχτρα
                                                   από μια χαμένη αθωότητα

εξορισμένα
                                                         σ' απόκληρες διαθέσεις .


Καπιταλισμός

Ο καπιταλισμός του παρόντος
δεν ζητά το έλεος κανενός

μας σφίγγει σαν τραπουλόχαρτα
στη μοναξιά μας

που ο ίδιος μας χάρισε ...

από την συλλογή  : Χωρίς προοπτική
Without a Perspective