Η ΄Ανοιξη βομβαρδισμένη
απ' τα έγχρωμα κουνούπια του Demerara
.

Ο ΄Ηλιος διαβάζει ποιητικά

περιττώματα στη Σόλωνος


Η διανόηση χειροκροτεί

υποτακτικές κυβερνήσεις

και


η ποιητική νομενκλατούρα
θ' αποφανθεί :

Διογένη Γαλήνη
δεν είσαι ποιητής

21.05.2012

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΟΥΤΣΟΣ


.wikipedia.org/wiki/%C

( 1803- 1863 )

 Ο ΕΠΙΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ
ΕΠΙ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ


Φοίνικες και ταλαράκια το πουγκί μου κουδουνίζει ,
και το στόμα μου σαμπάνιες και ριζόγαλο μυρίζει
χαιρετάτε με μέ σέβας , με βαθύν προσκυνισμόν
επιστάτης , κύριοί μου , έγινα οικοδομών .
Τερερέμ , λαλά , λαλά
η δουλειά πάγει καλά .

΄Εκτακτε Διοικητή μου , πόσα γρόσια θησαυρίζεις ;
΄Οσα παίρνω σ' ένα μήνα σ' ένα χρόνο τα κερδίζεις ;
΄Εκτακτα τον μήνα παίρνεις εσύ χίλια ... κι' ας να μη !
Εγώ παίρνω τρεις χιλιάδες εις την κάθε πιθαμή .
Τερερέμ , λαλά , λαλά
η δουλειά πάγει καλά .

Η αυτού Πανεξοχότης μ' αγκαλιάζει κάθε μέρα
μα ρημάζω το Ταμείον : αλλού βλέπει βλέπει πέρα .
Φθάνει μόνον πουρνό βράδυ να τον λέγω εις τ' αυτί
τι φρονεί ο ένας κι ' άλλος και τι δρόμο περπατεί
Τερερέμ , λαλά , λαλά 
η δουλειά πάγει καλά .

Σήμερον το Ναύπλιόν μας η πρωτεύουσά μας είναι
αύριο θα είναι , λέγουν , αι περίφημαι Αθήναι 
τότε γρόσια μιλιούνια , τότε δα θα ξοδευθούν ,
και πατόκορφ ' απ' εμένα αι Αθήναι θα κτισθούν .
Τερερέμ , λαλά , λαλά
η δουλειά πάγει καλά .

Κριματίζει όποιος λέγει πως εγώ μισώ τα φώτα
τα σχολεία , στην τιμή μου , τ' αγαπώ απ' όλα πρώτα ,
και πολλές φορές λαχαίνει στ' όνειρό μου να ιδώ
πως οικοδομώ Μουσεία , κι απ' το στρώμα τραγουδώ :
Τερερέμ , λαλά , λαλά
η δουλειά πάγει καλά .


Με κολλούνε οι γυναίκες και γλυκές ματιές με ρίχνουν
μ' όλες μου τες άσπρες τρίχες πως μ ' ορέγουνται με δείχνουν
γαμβρός είμαι όπου πάγω , κι ' εις το κάθε σπιτικό
ταπεινότατες προτάσεις υπανδρείας αγρικώ .
Τερερέμ , λαλά , λαλά
η δουλειά πάγει καλά .

Π.Π.ΑΝΘ.

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

Υπουργικόν Συμβούλιον πηγαίνω να καλέσω ,
Την γλώσσαν την ακράτητον του ΄Ελληνος να δέσω .
Και , χωρίς πλέον να ζητώ το ήθος μου να κρύψω ,
                 Εις τον λιμένα της Αρχής την άγκυραν να ρίψω .

Απόσπασμα από το θεατρικό έργο του ποιητή : Πρωθυπουργός